Εργαζόμενοι στο μετρό: Θα αφήνουν τους επιβάτες να περνούν ελεύθερα
Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία των επιβατών του μετρό, που στήνονται με τις ώρες στις ουρές για την έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας. Η αναμονή μπορεί να φτάσει μέχρι και τις έξι ώρες ή και να τις ξεπεράσει.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα στον σταθμό ΗΣΑΠ στον Πειραιά, όπου βρέθηκε η κάμερα του ΑΝΤ1 στις 6 σήμερα το πρωί, οπότε και υπήρχε ήδη τεράστια ουρά, με τον κόσμο να έχει στηθεί εκεί από τις 2 και 3 τα ξημερώματα.
Η διαδικασία παράδοσης φακέλων στα εκδοτήρια εισιτηρίων συνεχίζεται. Εσωκλείοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε έναν ανοιχτό φάκελο, οι πολίτες μπορούν να τον καταθέτουν, χωρίς αναμονή και να λαμβάνουν στη συνέχεια το φάκελο με την κάρτα τους στη διεύθυνση που έχουν αναγράψει στο φάκελο από πριν.
Η παράταση για την έκδοση προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών έχει δοθεί μέχρι τις 15 Νοεμβρίου και μέχρι τότε θα ισχύουν οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών του Οκτωβρίου.
Επιπλέον, όπως ανακοινώθηκε, «ο ΟΑΣΑ από τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου θα επιτρέψει την έκδοση μεμονωμένων ηλεκτρονικών εισιτηρίων του 1,40 στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, αντικαθιστώντας πλήρως τα παλαιά χάρτινα εισιτήρια. Οι επιβάτες που έχουν στην κατοχή τους παλαιά χάρτινα εισιτήρια, μπορούν να τα χρησιμοποιούν μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία».
Εντός του Νοεμβρίου 2017 θα αρχίσει το κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ.
Στο μεταξύ, οι εργαζόμενοι του μετρό ανακοίνωσαν ότι, θα αφήνουν τους επιβάτες να περνούν ελεύθερα στο μετρό, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων του Μετρό, Σ.Ρεβύθη, έχουν σημειωθεί ακραία περιστατικά κατά τη διάρκεια της αναμονής του κόσμου, όπως το δάγκωμα ενός άνδρα σε δύο γυναίκες στο σταθμό του Ευαγγελισμού, λιποθυμίες, κτλ.
Όπως ο ίδιος είπε, ερωτηθείς γιατί στους περισσότερους σταθμούς εξυπηρετεί μόνο ένας υπάλληλος, ότι αφενός δεν υπάρχουν παραπάνω από ένα μηχανήματα σε κάθε σταθμό, αφετέρου υπάρχει τεράστια έλλειψη προσωπικού και συνεπώς δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί ο όγκος του κόσμου.
πηγη: www.madata.gr